Четвер, Грудень 3

Тактичні помилки, або хитра стратегія ПЕРЕМОГИ

Тактичні помилки, або хитра стратегія ПЕРЕМОГИБільшість місцевого населення Житомирської громади поглинула виборча кампанія. Численні рекламні лозунги, ролики, борди з кандидатами, які балотуються на посаду Житомирського міського голови вже набридли навіть дітям. Все просто: «що занадто, то нездраво». Але той роздрібнений електорат, який сформували під пана Сергія може зіграти злий жарт з його командою.
Здається, основна мета піар-технолога пана Сергія зробити усе, щоб, по-перше, у другій тур вийшов Сергій і Наталка, Сергій і Олена, Сергій і Людмила. Будь-яка з вказаних кандидаток в подальшому стає секретарем Житомирської міської ради і всі плескають у долоні. По-друге, це роздроблення т.зв. «молодого електорату» пана Віктора за допомогою кандидатів Сидора, Дмитра, Івана, які в свою чергу вже мають усні домовленості з діючим головою щодо формування коаліції. Все нібито непогано, але суспільство може думати про пана Сергія, проголосувавши за партію пана Віктора. До того ж, прогресивна динаміка за рахунок центрального партійного керівництва, їх ініціатив і можливих нестандартних піар-заходів може зіграти злий жарт 25 жовтня 2020 року з виборчим штабом одного з кандидатів.
Результати соціологічних опитувань мають близько 25% відсотків невизначених громадян, додайте близько 15%, які відмовляться брати участь у виборах але приймали участь у голосуванні-опитуванні… Навіть не хочеться рахувати.
Місто може втратити голову і обрати нового, але вибори закінчаться і потрібно буде працювати, реалізовуючи нові проекти для покращення нашого з ВАМИ життя. Обираючи нового голову обов’язково згадайте, що вже зроблено. А більшість громадян на виборчій дільниці буде згадувати саме пана Сергія, про його небезпечне оточення та можливі негативні наслідки у суспільно-політичному житті. З іншого боку житомиряни можуть ризикнути обравши нового очільника міста, якому вдасться його кардинально змінити, а може навпаки – зруйнувати існуюче. Вибір за вами.
Далі буде…..

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *